Omezení provozu Městského úřadu Přelouč
Omezení provozu Městského úřadu Přelouč
Na základě usnesení Vlády ČR o přijetí krizového opatření a z důvodu zamezení šíření koronavirové nákazy omezuje Městský úřad Přelouč až do odvolání provozní dobu pro veřejnost.
Pondělí 8:00 – 11:00 hod.
Středa 13:00 – 16:00 hod.
Žádáme občany, aby odložili záležitosti, které nespěchají, nebo je v co největší možné míře řešili elektronicky, tj. prostřednictvím e-mailu nebo datové schránky, případně telefonický kontakt prostřednictvím spojovatelky 466 094 111.
V úředních hodinách bude možné vyřizovat pouze nezbytně neodkladné záležitosti.
Mimo provoz je systém on-line objednávání návštěv na agendy:
· matriky
· občanských průkazů
· cestovních pasů
· řidičských průkazů
· technik a registr vozidel
Ruší se do dnešního dne objednané návštěvy. Pokud potřebujete řešit neodkladnou záležitost, je nutné domluvit se na dalším postupu s pracovníky příslušné agendy telefonicky. Kontakty jsou uvedeny na stránkách města www.mestoprelouc.cz.
V pokladně městského úřadu nelze platit v hotovosti, proto žádáme občany, aby úhrady prováděli pouze bezhotovostně bankovním převodem. Úhrady poplatků lze od 16. března do odvolání provést pouze bezhotovostně.
Děkujeme za pochopení.