Omezení provozu Městského úřadu Přelouč

Omezení provozu Městského úřadu Přelouč

 

Na základě usnesení Vlády ČR o přijetí krizového opatření a z důvodu zamezení šíření koronavirové nákazy omezuje Městský úřad Přelouč až do odvolání provozní dobu pro veřejnost.

 

Pondělí 8:00 – 11:00 hod.

Středa 13:00 – 16:00 hod.

 

Žádáme občany, aby odložili záležitosti, které nespěchají, nebo je v co největší možné míře řešili elektronicky, tj. prostřednictvím e-mailu nebo datové schránky, případně telefonický kontakt prostřednictvím spojovatelky 466 094 111.

 

V úředních hodinách bude možné vyřizovat pouze nezbytně neodkladné záležitosti.

Mimo provoz je systém on-line objednávání návštěv na agendy:

·         matriky

·         občanských průkazů

·         cestovních pasů

·         řidičských průkazů

·         technik a registr vozidel

 

Ruší se do dnešního dne objednané návštěvy. Pokud potřebujete řešit neodkladnou záležitost, je nutné domluvit se na dalším postupu s pracovníky příslušné agendy telefonicky. Kontakty jsou uvedeny na stránkách města www.mestoprelouc.cz.

V pokladně městského úřadu nelze platit v hotovosti, proto žádáme občany, aby úhrady prováděli pouze bezhotovostně bankovním převodem. Úhrady poplatků lze od 16. března do odvolání provést pouze bezhotovostně.

 

Děkujeme za pochopení.